Een spannend intrigerend verhaal.

Jachtseizoen – M.W. Craven
Uitgeverij Luiting-Sijthof bv.
ISBN: 9789021044521

===Ik dacht dat ze een grotere boot nodig hadden.
Toen ik zag dat ze met zes personen waren dacht ik het ook.
Wayne County is een klein stadje, een haastig telefoontje, een haastig bevel: "doe het nu voordat hij in beweging komt.” ===

Ben Koenig verdween zes jaar geleden.
Hij zat bij de Special operations group van de US Marshalls.
Als Ben op een dag rustig zit te eten, ziet hij zijn gezicht op TV met een mededeling om een gratis nummer te bellen als men dit persoon ziet.
Hij begrijpt dat hij gezocht wordt en blijft rustig zitten waar hij vertoeft tot hij gearresteerd wordt.

Het blijkt dat zijn vroegere baas hem zoekt.
Zijn dochter is verdwenen en hij vreest het ergste.
Hij geeft Ben de opdracht om haar te zoeken en niemand te sparen mocht het nodig zijn.

Dit is mijn eerste kennismaking met M.W. Craven.
Het verhaal is mij niet tegengevallen.
De manier van zoeken en speuren intrigeerde mij en het voelde net alsof ik van een afstand mee kon kijken.
Wie weet wil ik ook deel twee lezen als deze uitkomt.
( ik heb niet veel met series)

Rotterdam, 23 april 2024
Annemarie van de Kuilen
Met dank aan Luitingh-Sijthoff voor het boek.

Meer recensies van Annemarie van de Kuilen