Mooie uiteenzetting van complexe materie

AnnemarieSemeijn 08 januari 2023
Als holistisch arts ben ik fan van zijn boeken en documentaire. Gabor schijnt licht op een andere kant (niet de meest populaire) van onze gezondheidscrisis.
Persoonlijk was de informatie voor mij niet vernieuwend omdat ik me al tijden verdiep in deze materie, maar ik vind het knap hoe hij deze complexe materie weet te vertalen naar begrijpbare taal. Het boek is dik & confronterend en kan zeker op weerstand stuiten; echter Gabor biedt, voor eenieder die dat wil, ook een oplossing aan.

Ik zal dit boek zeker aanraden aan mijn collega's en cliënten! Het biedt ruimte voor diepgaande discussies.