Genieten voor oud en jong!

Annemieke de Jong 01 augustus 2024
Het lukt Vladimir maar moeilijk om in slaap te vallen! Regelmatig komen zijn ouders naar boven om hem te zeggen dat hij moet gaan slapen... maar dan ritselt daar iets achter het behang... Het is het kleine mannetje Onzin - want tja "het is Onzin!".

En zo beleeft Vladimir samen met Onzin de mooiste avonturen net voor het slapen gaan!

Een absolute aanrader - tijdens het luisteren was mijn dochter regelmatig hardop aan het lachen! Toen het klaar was wilde ze hetzelfde boek nog een keer - en het liefst daarna nog een keer luisteren!

Een absolute aanrader voor jonge boekenliefhebbers en ook voor hun ouders!

Meer recensies van Annemieke de Jong