Krachtig fantasy-verhaal met spicy touch

Phera is een 'mage' die, door het maken van een verkeerde keuze, opeens voor een lastige keuze komt te staan... Ze moet naar de gevangenis, of naar de 'Ice Lands'... De keuze is snel gemaakt, maar heeft ze wel alle informatie gekregen om een goede keuze te maken?

Phera haar beste vriendin besluit met haar mee te gaan en ook al weet zij iets beter waar ze in stapt... wat ze in de 'Ice Lands' te wachten staat had niemand kunnen voorspellen...

"Yes, I was supposed to be his mage bride, his wife, one of the ice people, and I had felt that way until he left me alone."

De Mage Bride van A.J. Ford is een boek dat zonder twijfel past in het genre romantasy, tegelijkertijd ontbreekt het aan de sterke spicy touch die je misschien zou verwachten als je één van Ford haar andere boeken hebt gelezen...

In de Mag Bride komen een nieuwe wereld, met prachtig beschreven personages, krachtige vrouwelijke hoofdpersonen op een goede manier samen, waardoor een krachtig kloppend verhaal ontstaat! Hierbij wordt je niet alleen meegenomen in het leven en de gedachten van Phera, maar ook in dat van andere belangrijke personages.

Een verhaal dat heerlijk weg leest, vlot geschreven is en door de met beleid toegepaste hoeveelheid spice perfect pas in het Romantasy genre en ook geschikt is voor de net iets jongere lezer!

Meer recensies van Annemieke de Jong