Ans een voorbeeld voor velen

AnneSwart 12 augustus 2024
"C'est la vie" een inspirerende roman geschreven, aan de hand van het blauwe foto-album van Ans zijn mam, door Chris Van Vlijmen.
Ans is een vrouw die inspirerend, moedig en de dingen die gebeuren positief benadert. Zij heeft volgens mij "een verbinding" met boven. Na het lezen van dit boek zullen de namen Maria en heilige Theresia voor mij met Ans verbonden zijn. Elke dag werden er kaarsjes gebrand voor steun en hulp. Ans zag de noodzaak in om te emigreren naar Frankrijk. De gebeurtenissen en voorvallen in Frankrijk, die het gezin overkomen zijn worden positief aangepakt. Voor hun dochter en zus Paulien, die de liefkozende bijnaam Ponsje draagt, was het een legitieme reden om terug te keren naar Nederland. Haar ontwikkeling stagneerde in Frankrijk. Ondanks de liefde voor elkaar van Ans en Chris wordt er besloten om niet meer samen te wonen. Tot het overlijden van Chris blijven ze elkaars beste vrienden. De kracht die Ans uitstraalt heeft een positieve invloed op haar gezin en degenen die op haar pad komen. Iedereen die Ans kende hield van haar. Als er engelen bestaan, dan zou zeker Ans een engel zijn.

Meer recensies van AnneSwart