Romantisch met een spannend laagje

AnneSwart 08 oktober 2024
In juli 2024 kreeg ik van Steven Clarysse de mogelijkheid om het manuscript 'herfst in Palermo' proef te lezen. Inmiddels is het geen manuscript maar een boek geworden. Het boek is uitgegeven door Uitgeverij Palmslag. De cover dekt grotendeels het verhaal. 'Herfst in Palermo' leest heerlijk weg: de korte zinnen en de korte hoofdstukken. Ik hoop op nog vele boeken.

Elena is geadopteerd en woont bij haar adoptie pa. Naar mate ze ouder wordt, wordt Elena nieuwsgierig
naar haar moeder. Haar moeder heeft een klein koffertje achter gelaten toen ze vertrok naar Sicilië. Elena gaat, met het koffertje, op weg naar Sicilië. In Sicilië bekruipt haar een onaangenaam gevoel. Ze komt terecht in een vervelende situatie.

Is het zo, dat je vaak de zaken uit het verleden mooier maakt, dan dat ze in werkelijkheid zijn? Daarvoor raad ik je aan dit romantische en spannende boek te lezen.

Meer recensies van AnneSwart