Indrukwekkend

AnneSwart 20 september 2024
Toen ik dit boek zag, sprak de titel en de cover mij meteen aan. De zandkleurige cover en de titel
"Op weg naar de gouden zon", auteur Mandy van Nobelen kreeg ik via Elikser Uitgeverij toegezonden.
Het boek lag daar op mijn boeken tafel. Het kriebelde om te gaan lezen. Mijn gevoel zei: neem de tijd om het te lezen.
Ik ben begonnen met lezen en ik heb het in 1 dag uitgelezen.
Ik werd gegrepen door het verhaal. Wat op iedereen van toepassing kan zijn. Een bijzonder spirituele reis. Ontmoetingen van bijzondere mensen die niet toevallig op je pad komen. Maar, als je er voor openstaat, je op spiritueel en gebied, je de weg wijzen. Deze zin heeft mij diep geraakt: "alles wat je verdiend is schuld, alles wat je waard bent is pijn.
"Op weg naar de gouden zon" speelt zich met name af in Egypte. Regelmatig had ik het gevoel dat ik op een kleine afstand erbij was. Dat ik de woestijn kon ruiken, de geuren kon opsnuiven. De spirituele ontwikkeling springt het boek uit. Het is zo mooi, kwetsbaar en fijn beschreven. Dit boek dient gelezen te worden, als je je zelf wilt ontwikkelen.
En als leidraad heeft het boek mij onder andere geleerd:
"Iets goed te doen heeft tijd nodig".

Meer recensies van AnneSwart