Razend spannend en heel geloofwaardig

Ans Stier 23 mei 2024
Volledig verknipt is een spannend en origineel verhaal dat je meezuigt waardoor je graag verder wil lezen. Het is heel bijzonder om mee te leven met het personage Lara die een stem in haar hoofd heeft. We leren Lara kennen van diverse kanten. Enerzijds onzeker omdat ze een psychisch probleem heeft, anderzijds doet ze waar ze zin in heeft. De ruwe kant met veel drank en sigaretten maar ook een zachte liefdevolle kant. Lara valt op vrouwen. Kortom Lara is een heel boeiend personage. De emoties die bij alle ervaringen van Lara komen kijken zijn erg goed uitgewerkt, ze zijn echt voelbaar.
Het verhaal is origineel vanwege de link tussen mummies uit de oudheid en het DNA van Lara en spannend omdat iemand daar dus graag beter aan wil worden en alles op alles zet om dat voor elkaar te krijgen.
Volledig verknipt is een boek dat je in een ruk uit wilt lezen. Razend spannend en heel geloofwaardig.

Meer recensies van Ans Stier