De thuiskomst smaakt naar meer!

ArneTump 22 januari 2023
Een heerlijk verhaal, echt merkbaar van de hand van Robin Hobb. De beschrijvingen zijn meeslepend gedetailleerd en zoals we van haar gewend zijn brengt ze boodschap als een kaasschaaf, laagje voor laagje aan het licht. Dat is meteen ook mijn overigens kleine bezwaar bij haar schrijfstijl, ze heeft veel woorden nodig om tot de kern te komen en ik verzucht weleens om actie. Maar als die actie dan eenmaal komt zit ik weer op het puntje van mijn stoel. Zo ook met dit boek. Het gewentel in het deprimerende moeras is wat lang maar de ontdekkingstocht die daarop volgt maakt dat meer dan goed. Zeker en aanrader!

Meer recensies van ArneTump