Veel belovend eerste deel!

ArneTump 10 mei 2023
Even vooraf, ik kende Robin Rozendal al van haar YouTube kanaal en heb daardoor contact met haar over schrijven, iets wat maakt dat ik al meer van haar (hand) kende en dus ook al even zat te wachten op dit eerste boek van de reeks die waarschijnlijk 10 delen zal hebben! Het is een lekkere dikke pil, die leest als een trein, zelden ben ik zo vloeiend door zoveel pagina’s gevolgen. Intressante elementen, karakters, twisten en verhaallijnen, boeiend van begin tot eind! Met prachtige illustraties door haarzelf gemaakt. Er wordt heel wat geïntroduceerd in boek 1 qua verhalen, karakters, wereldbouw enz. Dat maakt het veel, maar ik verloor er zeker niet in, daarbij hielp de index van woorden en namen achterin het boek, top gedaan! Een eerste deel heeft natuurlijk nooit een slot waarin alles samenkomt en alle verhaallijnen zijn afgrond, maar het heeft zeker geen onbevredigend open eind, je wordt getraceerd op een prachtige climax. Maar uitgelezen voelde het ook niet, dus stiekem zou ik nu al boek 2 in handen willen hebben, daar moeten we als ik dit schrijf nog even op wachten…

Meer recensies van ArneTump