Ingenieus plot

astridhabraken 21 april 2024 Auteur
Nadat ik alle afleveringen van de de podcast 'Het manuscript' had gehoord en zelfs even dacht 'o nee, nu kunnen we dit boek nooit lezen!', moest ik het boek wel lezen toen het uitkwam. Robert Feller heeft een boek met heel veel vaart geschreven, met daarbij een ontzettend ingenieus plot. Wat ik vooral heel knap vind is dat ik eigenlijk de twee mannelijke hoofdpersonen allebei niet echt sympathiek vindt, maar dat vinden ze elkaar ook niet. Feller heeft heel invoelbaar gemaakt waarom deze twee mannen elkaar tegelijkertijd ook nodig hebben. Super debuut! Ik hoop dat het veel gelezen gaat worden, ik zou nog wel meer boeken over Aksel Blaauw willen lezen.

Meer recensies van astridhabraken