Spannend boek

AttieDotinga62 01 juli 2020
Wat een geweldig verhaal, waarin je regelmatig op het verkeerde been wordt gezet en het plot een onbekende twist kent.
Het is het verhaal van een gynaecologe Lys. Een jonge vrouw die vreselijk bedrogen is door haar echtgenoot en een geheim meedraagt dat zijn weerga niet kent. Ze kampt daardoor met een alcoholverslaving. We reizen met haar mee door wereld en kijken hiernaar door haar ogen. Daarom zijn haar gevoelens en haar gedachten ook heel begrijpelijk.
In haar buurt worden moorden gepleegd en langzaam lijkt zij het episch centrum te zijn van deze misdrijven. Het net sluit zich langzaam. Kan ze hieraan nog ontsnappen?
De schrijfstijl trekt je langzaam maar zeker het boek in. Naarmate ik verder las duurde het ook langer voordat ik het boek neer kon leggen. Het karakter is goed beschreven waardoor je meteen sympathie voor de hoofrolspeelstere ontwikkeld. Het plot is goed bedacht.
Ik heb genoten van het verhaal en het krijgt van mij dan ook vijf sterren.

Meer recensies van AttieDotinga62