Een eeuwenoud verhaal

AuroraBearheart 23 juli 2024
Op de voorkant van het boek staat 'Wat als de moeder van Belle de vloek had uitgesproken over het beest' en dat leek me reuze interessant om over te lezen. Ik hou wel van een hervertelling maar ik had misschien iets te hoge verwachtingen. Een beetje de schuld van Er was eens iets anders van Danielle Teller (die gaat over de schoonmoeder van Assepoester).

Het verhaal van Belle's vader vond ik heel leuk om te lezen. Bijna een prequel op Belle en het beest maar zijn verhaal wordt afgewisseld met die van Belle waar in het begin eigenlijk niks nieuws aan wordt toegevoegd. Het verhaal van Belle en het beest ken ik natuurlijk heel goed, een van mijn favoriete Disney films, ondanks dat het heel mooi beschreven werd vond ik dat dus wel een beetje saai.
Uiteindelijk maakte het originele einde wel veel goed.

Meer recensies van AuroraBearheart