Vloek van de schimmen

AuroraBearheart 18 juni 2023
Ik heb intense genoten van deel een (Vleugels van de dood). Dus toen deel 2 in de winkel lag ben ik gelijk even naar de boekhandel gerend. In deel 2 gaan we verder met de oude vertrouwde personages maar wel ongeveer 5 jaar verder in de tijd. Dat maakt het verhaal voor mijn gevoel weer fris en spannend. De burgeroorlog is voorbij en Brynn is vooral op zoek naar wat haar plek is in deze wereld en ondertussen moet ze haar zoon beschermen tegen de zwarte magie die in hem zit. In het begin was het verhaal ook even zoekende voor mijn gevoel maar kreeg al gauw een doel. En vanaf dat moment vond ik het echt weer genieten. Ik hou van sterke vrouwelijke personages en die ontbreken ook in dit verhaal niet. Rowena, Fionna en Brynn staan alledrie hun mannetje in een wereld waar mannen aan de macht zijn. En er zitten ook heerlijk donkere en gruwelijke scènes in. Ik kijk heel erg uit naar deel 3.

Meer recensies van AuroraBearheart