Een fantastische thriller uit de pen van Sam Holland

averbeek 25 augustus 2024
Oh wat heb ik hier naar uitgekeken, nadat ik de 20 een tijdje geleden en the echoman kort geleden heb gelezen was ik zo blij dat dit boek uitkwam.
Sam Holland is echt een fantastische schrijfster in het thriller genre met een bloedstollend tintje dat je soms denkt hoe bedenkt ze het allemaal love it.

Zo heb ik ook weer genoten van dit boek met Cara in de hoofdrol, een heerlijk personage.
Ook haar broer als personage vond ik erg leuk.
De personages zijn goed uitgediept en de schrijfstijl is fijn en met de korte hoofdstukken vlieg je door het verhaal.

Het boek start gelijk spannend waardoor Sam je gelijk vastgekluisterd zet in het verhaal.

Ook in het epiloog weet Sam me te verrassen en kan ik alleen maar hopen dat er een volgend deel komt!

Dit boek kan wel heftig zijn wellicht voor sommige mensen omdat het onderwerp zelfdoding veel aan bod komt.

@samhollandbooks blijf schrijven zoals je dat nu doet ik geniet enorm van je boeken want je bent voor mij wel 1 van de beste thriller auteurs.

Meer recensies van averbeek