Ijzersterke rechtbankthriller

averbeek 21 juni 2024
Dit was mijn 1e kennismaking met David Baldacci, en deze heeft mij aangenaam verrast.
Moet eerlijk bekennen vond het een enorm dikke pil bijna 500 blz en ik moest echt even inkomen.
Maar toen ik er eenmaal inkwam kon ik niet stoppen met lezen.

Dit verhaal zit goed in elkaar, de personages worden goed belicht.
Het is een verhaal waar de rassenstrijd in voorkomt, heftige dingen ook dat de rassen bijvoorbeeld gescheiden zijn.
Hoe tof is het dan dat een witte en zwarte advocaat (zoals ook besproken in het boek) samen gaan werken in een zaak.
Dat vond ik echt genieten!
Het is een knap staaltje rechtbank werk met daaromheen genoeg twists die het verhaal goed maken.
Het is niet heel spannend maar je wilt vooral weten winnen deze advocaten de zaak ja of nee en hoe verloopt dit dan.

Ik heb echt genoten van deze dikke pil, en als je van rechtbankverhalen of Steve Cavanagh houdt is dit boek zeker een aanrader voor jou!

Meer recensies van averbeek