Een heerlijk tussendoortje vol zelfontwikkeling en vrolijke scenes

averbeek 22 mei 2024
Als echte coverlover is de cover al super vrolijk en maakte dat ik veel zin had om dit tussendoortje te lezen.
Het leuke is dat er echt een yoga festival is op terschelling toen ik er naar googelde vind dat wel een leuke toevoeging.

De schrijfstijl van Nanda is lekker vlot en beeldend ik waande mij echt op het festival.

Wies is een super leuk personage en hoe knap is het als je gewoon alleen naar een yogafestival gaat en lekker voor jezelf kiest heerlijk.
Het is een verhaal over zelfontwikkeling, bevat humor en bevat vrolijke scènes waar ik in iedergeval van heb genoten!

En dat fuck it lijstje ga ik ook maar eens maken!

Ookal heb je niks met yoga dan is het ook voor jou leuk om dit tussendoortje te lezen!

Meer recensies van averbeek