Een vuurwerknaller van een boek

averbeek 15 mei 2024
Hiervoor las ik de novelle vuurproef daar leerde we Lars al kennen.
Toen begon ik aan dit verhaal en wauw wat heb ik hiervan genoten!

Ryanne weet je gelijk in het verhaal te storten zodat je het boek moeilijk kunt wegleggen.
Haar schrijfstijl is erg fijn en het zijn korte hoofdstukken waardoor het verhaal lekker doorleest.

Het verhaal is geschreven uit 2 perspectieven Lars en Mandy, eigenlijk zijn ze tegenpolen omdat Mandy net haar vriend verloren is en zich niet bloot durft te geven en Lars eigenlijk geen relatie wil.

Samen maken ze zowel persoonlijk als samen een mooie groei door in het verhaal waarvan ik als lezer enorm heb genoten!

Ik ben gelijk doorgegaan in vuurdoop na dit deel hiervan deel ik later mijn review!

Ryanne je hebt een geweldig boek geschreven waardoor ik als lezer veel leesplezier ervaar! Ik ben fan en kijk uit naar je volgende delen in de serie.

100% aanrader als je deze serie nog niet begonnen bent zou ik dit zeker doen.

Meer recensies van averbeek