Een supergoed verhaal van de crime queen!!!

averbeek 13 juni 2024
Het was voor mij alweer een tijdje geleden dat ik een boek van Karin las, des te leuker vond ik het dat ik deze mocht lezen en wauw ze heeft me omver geblazen met dit verhaal..

Waarom we logen is een spannende thriller.
Er gebeurd zoveel in dit verhaal en dat gaat snel dat ik mij geen moment verveeld heb, ik vloog door het boek heen.
En dan nog de plottwists in het verhaal elke keer als ik dacht op het goede spoor te zitten had ik het weer mis..

Het enige minpuntje vond ik de lange hoofdstuk die altijd bij Karin haar boeken zijn maar dat vergeef ik haar!
Omdat dit boek echt een pageturner is een must read!

Ik wil graag nog meer vertellen over dit boek maar wil niks spoileren dus vooral zelf gaan lezen krijg je geen spijt van!

100% aanrader dus!!

Meer recensies van averbeek