Zeeuwse Zomerse strand feelgood!

beachhouseboeken 12 september 2024
Bikini’s en Kites speelt zich af in Domburg en laten we daar nu regelmatig in de bossen lopen! Dus dit boek moest ik hebben. Bovendien zie ik strand en kites en bikini’s dus dat is zomerweer en dus dit boek roept mijn naam!

Bo heeft een leuke hippe bikiniwinkel. Naast haar winkel zit een nieuwe kitesurfschool en die hebben afgelopen winter geprobeerd haar vergunning tegen te houden. Terwijl ze zit te werken aan haar bikini’s komen er een man en tiener binnen en de vonk slaat over! Maar dan komt ze erachter dat Lars een van de twee eigenaren is, waardoor ze toch echt afstand probeert te houden maar terwijl ze samen aan het kampvuur zitten slaat de vonk weer over.

'Ik kan alleen maar hopen dat onze wegen nooit zullen scheiden.'

Wat een fijne schrijfstijl heeft Anja! In de leesclub waren er wel deadlines die aangaven hoe ver je moest zijn maar ik heb alleen de eerst gehaald en toen was plotseling het boek uit! Je vliegt er doorheen. Het is dan ook wel een echt zomer boek!

Het is leuk om te merken dat Anja veel zomers in Zeeland heeft doorgebracht en er nog steeds graag komt. Een beetje thuis komen. Maar ook dat ze stukjes van haarzelf heeft overgebracht aan het hoofdpersonage Bo.

Aanrader als je van een vlotte feelgood houdt die zich afspeelt in het Zeeuwse Domburg met een hottie kitesurfer!

Meer recensies van beachhouseboeken