mooi debuut!

beachhouseboeken 26 september 2024
Met een titel als De boekenwurm maak je mij al blij! De paarse cover en de rode telefooncel als minibieb maakte het voor mij af.

Lauren zit diep in de put, bedrogen door haar ex, daardoor werkloos en nu als huizenoppasser van haar nichtje verhuist van Utrecht naar Drenthe. En dan is er ook nog een chagrijnige maar knappe man boos op haar vanwege 'teveel boeken meenemen uit de mini-bieb'. Hoe onredelijk is dat?!

Lauren is een tikkie naïef maar wel een vrolijke dame en ze heeft bedacht dat ze het yoga weer gaat oppakken. Hierdoor heeft ze een yoga boek nodig en komt ze de chagrijnige man weer tegen in de boekenwinkel. Deze Frederick is de neef van Liz, de sympathieke boekenwinkel eigenaresse. En Liz heeft hulp nodig.

Wat een vrolijke vlotte schrijfstijl heeft Saskia! Ik zag mijzelf naast Lauren staan in de boekenwinkel. En lekker boeken sorteren, wierook aan doen en boeken inpakken. Heerlijk!

Op zoek naar een fijne feelgood met boeken in de hoofdrol? Sympathieke personages en een complex mannelijk karakter, dan is dit je boek!

Meer recensies van beachhouseboeken