Fijne feelgood met burn out en doen waar je echt van houdt

beachhouseboeken 16 september 2024
Toen ik het bericht zag van de Verhalenfabriek over Met de stroom mee, dacht ik direct: ja ik! Een vrolijke cover met een strandhuisje, strand en zee. Wie wil daar nou niet zijn? Ik wel!

Bedankt @juul_deverhalenfabriek voor het recensie exemplaar!

Zoë is overwerkt. Haar drukke baan als eindredacteur bij een uitgeverij is alles wat ze altijd wilde maar ze gaat er bijna aan onderdoor. Ze mag met verlof en haar beste vriendin Iris zorgt ervoor dat ze naar een slaap strandhuisje vertrekt in Callantsoog. Strand, zon en vitaminsea. Wat wil je nog meer?! Mike het lekkere surf hapje of heeft hij toch diepere wateren?

Wat een vlotte strakke schrijfstijl heeft Sonja! In een paar woorden heeft ze genoeg om te laten merken dat Zoë er helemaal doorheen zit en dat haar beste vriendin Iris er altijd voor haar is. Maar ook als Mike zijn passie omschrijft.

‘Het is belangrijk om iets te doen waar je echt van houdt.’

Een leuke bijrol heeft collega Stijn om Zoë te steunen en opmerkelijk dat deze lieve jongen, beste vriendin Iris nog niet heeft ontmoet. Misschien een deel twee @sonjaschrijft ?

Wat een zonnige feelgood is Met de stroom mee! Dit boek is een fijne mix van twee zielen die allebei zoekende zijn gecombineerd met zon, zee, strand en een surf hunk.

Meer recensies van beachhouseboeken