Ontdekken van eigen schoonheid en kracht

beachhouseboeken 10 september 2024
Het meisje ziet dat ze anders is. Sommige mensen hebben 'Grote ogen, lange wimpers.' Zij niet, 'Ik heb ogen die schitteren in de hoekjes en glanzen als goud.' Maar ze ziet ook dat die hetzelfde zijn als haar moeder en oma. Oma die prachtig kan vertellen! En dezelfde ogen ziet ze terug bij haar zusje Mei-Mei.

Wat een mooie fantastische kleurrijke illustraties. Met een Oosterse boventoon van draken en koi karpers. Maar het gaat vooral om het ontdekken van je eigen schoonheid en kracht. En dat iedereen er mag zijn, precies zoals die is.

#beachhouseboeken
#diversity #diversiteit #ogendieschitterenindehoekjes #prentenboek #lekkervoorlezen #mooiboek #diversiteit

Meer recensies van beachhouseboeken