Een volwassen sneeuwwitje

beachhouseboeken 09 oktober 2024
Dark romance is een genre wat ik nog niet gelezen heb. In combinatie met het sprookje Sneeuwwitje en wat 'smut' is het een volwassen versie geworden. Juliëtte Heugen is zo heerlijk enthousiast op haar insta en de cover is een plaatje van deze novelle dus ik was heel benieuwd!

Sneeuwwitje is vervloekt, ze wordt bewaakt en leeft afgezonderd van de rest van de hofhouding. Wanneer haar vader sterft is zij haar leven niet meer zeker bij haar stiefmoeder die haar haat. Ze vlucht het bos in en 1 van de jagers komt haar achterna.

Het boek gaat vlot door het verhaal heen. De dood van haar vader, haat van de stiefmoeder en de vloek. De vervloeking van Sneeuwwitje is een behoorlijke twist in het verhaal. En in deze versie speelt de jager een grote rol. Maar ik was geboeid van begin tot het einde! De schrijfstijl is beeldend, ik denk dat iedereen wel beelden bij het sprookje sneeuwwitje heeft dus inleven gaat enorm makkelijk.

En dit smaakte absoluut naar meer! Voor dark romance liefhebbers en voor iedereen die van een modern sprookje houdt.

Bedankt @emma.anna_author voor het recensie-exemplaar!

Niet geschikt voor kinderen!

Meer recensies van beachhouseboeken