Box

Bianca 23 maart 2022
Dit boek is een baksteen, echt enorm, maar dat was geen probleem, ik had het boek zo uit. Thrillers zijn niet mijn favoriete genre, maar ik kan een goede thriller op zijn tijd zeker wel waarderen. Bovendien was dit "het juiste boek op het juiste moment". Het leest namelijk als een trein en ik had er wel behoefte aan om mijn verstand even op 0 te kunnen zetten en mijzelf in te graven in het verhaal.Het verhaal begint meteen heel erg gruwelijk met de moord op een jonge vrouw in een box. Het politieteam dat op de zaak zit wordt ondersteund door een beroemde mentalist. En vanaf daar ontvouwt het verhaal zich. Lekker spannend. Het was voor mij niet de beste thriller die ik ooit gelezen heb, ik vond niet alle twists even verrassend of verpletterend, maar het tempo, de spanning en de personages maakten het verhaal voor mij. Het was precies wat ik nodig had. Ik heb ervan genoten. Ik heb dit boek gewonnen bij een give away op Hebban, dank!

Meer recensies van Bianca