De verborgen boekwinkel

Bianca 26 juli 2024
Als fervent lezer van boeken was ik heel nieuwsgierig naar dit boek, zeker nadat ik veel positieve recensies had gelezen.
Het zijn 3 verhaal lijnen die uiteindelijk bij elkaar komen. Vooral de verhaallijn van Opaline boeide mij enorm en kon ik dan ook zeer makkelijk doorlezen.
De twee verhaallijnen van Henry en Martha koste me soms wat meer moeite.
Het is een boek vol magie waarbij liefde voor boeken en mensen een belangrijke rol speelt.
Dit boek is zeker de moeite waard om te lezen maar behoort niet tot mijn top 10.
Wellicht nog eens opnieuw lezen om tot andere inzichten te komen, boeken blijven je tenslotte altijd verrassen.

Meer recensies van Bianca