In 1 ruk uit...

BiancaMA 08 juni 2024
Wat een geweldig boek, in 1 ruk uit en wat een plot!!
Chapeau!!

Het verhaal van De Erfgenamen wordt vanuit Ezra Walsh verteld, een jonge vrouw binnen het verkiezingsteam van John F. Kennedy in een door mannen gedomineerde wereld.
Het verhaal speelt zich in 2 tijdperken af, in de 2de Wereldoorlog in de bossen bij Berchtesgaden en eind jaren 50 en 1960 in Amerika.
Ezra haar leven begint een flinke rollercoaster te worden na de moord op haar broer Elias, ze vreest voor het leven van haarzelf en van haar dierbaren.

Het boek/verhaal is prettig en heel boeiend geschreven, ik kijk uit naar het volgende boek van A.C. Porter.

Meer recensies van BiancaMA