Nicci French stelt niet teleur!

BibliophileSan 16 april 2023
Heeeerlijk, weer een nieuwe Nicci French! En al vond ik al hun boeken gewoon goed, roept deze weer het gevoel op van hun boeken uit hun beginperiode, de sfeer, de personages, de spanning en de weg naar de ontknoping. Nicci French stond wel echt aan de wieg van mijn leesverslaving in de huidige vorm.

Hoe zowel de setting van het heden als die van 30 jaar terug helemaal klopt met het tijdsbeeld, omdat ik dezelfde leeftijd heb (en 30 jaar terug dus ook had) als Etty en me daardoor zo goed in haar kon inleven.
Ik heb er écht van genoten, het soms even weggelegd omdat ik het niet zo snel uitgelezen wilde hebben, alhoewel ik wél wilde weten hoe het verder ging en het dan toch weer oppakte.
Het zal niemand verbazen: 5 duimpjes

Meer recensies van BibliophileSan