Vrolijk kerstfeest

bietjesboeken 01 december 2023
Een kerstnovelle uit de hand van @tamarahaagmans is ideaal om te lezen als je niet heel veel tijd hebt maar toch even wil wegdromen.
De beste wensen heeft een mooi pakkend begin. Ik begrijp de frustratie van Joy bij al die ongeduldige klanten. En ik moest dan ook hardop grinniken bij de actie van haar met het cadeaupapier.
Joy haat kerst, maar dan ook echt. Dus wie een zoetsappig verhaal verwacht komt bedrogen uit. En waar je toch denkt weg te dromen, zorgt Haagmans er weer voor dat ze haar belofte nakomt en zo weer een twist aan het verhaal geeft. Een moment waarbij je denk oh ja, het zou een niet zo standaard kerstverhaal zijn!
Ik vond het leuk om te lezen en knap dat ik in korte tijd al zoveel te weten ben gekomen over Joy en ook die eikel van een Nick.

Met een kort kerstverhaal is wachten dus helemaal niet meer vervelend

Meer recensies van bietjesboeken