Roman met feelgood kwaliteiten

bietjesboeken 23 juli 2024
Voor ik je laat gaan

Twee gebroken harten. Eén tweede kans.

Voor ik je laat gaan is een prachtig dikke roman, waarbij alleen al het boek en de cover je uitnodigt tot lezen. Als dan ook nog eens drie van mijn favoriete schrijfsters een quote en een aanbeveling doen, ben ik al verkocht.

Yasmen en Josiah zijn gescheiden en beiden proberen de draad van het leven weer op te pakken. Ze voeden samen hun twee kinderen op door middel van co-ouderschap. Naast het contact dat ze dagelijks moeten hebben vanwege de kinderen zijn ze ook nog eens zakenpartners en zijn ze samen eigenaar van een populair en goed lopend restaurant.

Langzaam maar zeker wordt duidelijk wat de reden is geweest van hun breuk en hoe een ieder rouw op een eigen manier verwerkt. Het verhaal is geschreven vanuit zowel Yasmen en Josiah en dat maakt dat je als lezer met beide personages kunt meevoelen.

Het verhaal is heel beeldend geschreven en is een minder diepgaand boek dan wellicht de voorgaande leesclubboeken ondanks dat er behoorlijk wat emotionele thema's in zitten. Voor mij een heerlijk ontspannend boek wat bleef boeien, mede door de lust en passie die beschreven werd.

Meer recensies van bietjesboeken