Hoe ver je zou voor familie gaan?

Boekdine 15 oktober 2024
Met De hulp heeft Freida McFadden een succesvolle serie te pakken (die verfilmd gaat worden, las ik laatst!), waarvan ook ik groot fan ben. Weet ze me ook met haar standalone te pakken?

De perfecte zoon gaat over Erika, die met twee kinderen en een lieve man een volmaakt gezinnetje heeft. Met name haar zoon lijkt erg perfect te zijn. Tot hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de verdwijning van een klasgenoot. De hele stad denkt dat hij erbij betrokken is en het bewijs lijkt allemaal zijn kant op te wijzen. Hoe perfect is Erika’s zoon nu eigenlijk en hoe ver ga je voor je familie?
De perfecte zoon is een spannende thriller. Een intrigerend verhaal vol misverstanden en plottwists, zoals we van deze auteur gewend zijn. Het verhaal vond ik iets minder interessant dan De hulp-serie, maar zeker vermakelijk.

Meer recensies van Boekdine