Zomerse second chance romance

Boekdine 02 september 2024
We proberen nog even krampachtig vast te houden aan de zomer en hoe kan dat beter dan met een heerlijk zomers boek?

Ik zie je bij het meer gaat over Fern die na het onverwachtse overlijden haar moeder het resort van haar familie erft. Hoewel ze er niet om staat te springen, kiest ze er toch voor om het resort te runnen. Alsof dit niet al pittig genoeg is, komt er ook nog eens een speciale gast in het resort: Will Baxter. Tien jaar geleden hadden ze samen de dag van hun leven, maar liet hij haar uiteindelijk toch zitten. Kan ze hem nu wel vertrouwen of heeft hij nog steeds iets te verbergen?
Ik zie je bij het meer heeft net als het eerdere boek van Carley Fortune (Elke zomer daarna) een zomerse setting. Het verhaal is luchtig en vlot geschreven, waardoor je zo door het verhaal bent. Er is een mooie afwisseling van het heden en verleden, waardoor je steeds een beter beeld krijgt van de situatie, maar er wel genoeg spanning blijft. Ik vond haar vorige boek leuker, maar voor liefhebbers van second chance (romance) is het zeker een aanrader. En nu ben ik natuurlijk extra benieuwd naar haar volgende zomerse romance (Deze zomer wordt écht anders).

Meer recensies van Boekdine