Een fijne eerste kennismaking met Sarah Morgan

‘Die zomer met jou’ was mijn eerste kennismaking met Sarah Morgan. Wat heeft ze een fijne en mooie roman geschreven. Wanneer je eenmaal in dit boek begonnen bent, dan word je helemaal meegenomen in een heerlijk (liefdes)verhaal. Het is een uitstekend boek om op een mooie zomerse dag te lezen.

Morgan vertelt het verhaal vanuit drie perspectieven: Cecilia, Lily en Kristen. De eerste twee personages sluit je vrijwel direct in je hart; met de derde heb je wat meer moeite. Maar de auteur zorgt ervoor dat je mening over Kristen verandert in de loop van het verhaal. Knap gedaan! Wat is het leuk om een keer vanuit drie personages te lezen (in plaats vanuit twee), die alle drie echt iets toevoegen aan het verhaal. Zeker als je het verhaal helemaal gelezen hebt, begrijp je waarom de auteur ervoor heeft gekozen om vanuit deze drie personages te schrijven.

Richting het einde van ‘Die zomer met jou’ krijg je op alle vragen een antwoord en weet je hoe het in elkaar steekt. Dat zorgt voor een mooi afgerond geheel. En ja, hier en daar verloopt iets wel heel gemakkelijk, maar als je leest wat de personages allemaal al meegemaakt hebben dan mag er ook wel iets een keer vlot verlopen. Al met al heb ik enorm genoten van dit fijne verhaal en ben ik benieuwd geworden naar de andere boeken van Morgan.

Dit boek heb ik samen met de andere deelnemers van de World of Romance Boekenlounge 2024 gelezen.

Meer recensies van boekenbeschrijfster