Op naar deel 2!

Boekenbeschrijfster 26 augustus 2024
‘Met een beetje fantasie’ is het eerste deel in de Werkelijk waar?-serie. En wat heeft Denise Meijer weer een fijn verhaal geschreven. Liv is een prettig hoofdpersonage, die je goed leert kennen in dit eerste deel. Ze komt aardig, vriendelijk en attent over en je zou haar zo in je vriendengroep op willen nemen. Dat geldt trouwens ook voor twee bijpersonages: Flore en Rose. Wat zijn dit twee leuke dames, die het verhaal wat extra kleur geven. Ik ben stiekem ook een beetje fan geworden van de vader van Liv. Ontdek zelf maar tijdens het lezen van dit boek waarom.

Meijer heeft een vlotte schrijfstijl en weet de lezer meteen vanaf het begin te boeien, zoals we inmiddels van haar gewend zijn. Mocht je nog niets van haar gelezen hebben, dan zou ik daar maar eens gauw verandering in gaan brengen. Deze auteur geeft lezer een fijn en cosy gevoel tijdens het lezen van haar boeken. Je waant je even in een andere wereld, maar het is wel een wereld vol realistische personages. Bepaalde problemen en onzekerheden uit dit verhaal zullen bij veel lezers herkenning opleveren, zoals de tevredenheid over je huidige baan of het begin van een nieuwe relatie. Heel fijn gedaan door de auteur.

Het verhaal van ‘Met een beetje fantasie’ lees je het liefste in één keer uit… en dan eindigt de auteur toch met een grote cliffhanger. Je wil meteen door naar het volgende boek! Kom maar op met deel 2.

Meer recensies van Boekenbeschrijfster