Heerlijk tussendoortje!

Wat heeft Lisette Jonkman met ‘Onweerstaanbaar’ een hele leuke novelle geschreven met een geweldig dankwoord. Ik lees een dankwoord altijd wel; Lisette is degene die me meestal laat lachen met haar dankwoord. Dat is deze keer ook weer het geval. Misschien is het een goed idee dat ze saaie studiestof gaat opleuken met haar (droge) humor.

Terug naar het verhaal. Madelief en Mees zijn twee hele leuke personages. Ik heb vanaf het begin genoten van hun interacties. Heerlijk hoe Mees zo opgewekt bleef en hoe Madelief zich niet altijd een houding wist te geven. Heel beeldend verteld door Jonkman. En wat maakt Madelief een mooie groei door in het verhaal. Ook al wil je haar soms even een spreekwoordelijke schop onder haar billen geven. De zus van Madelief en de ex van Madelief maken het verhaal compleet.

‘Onweerstaanbaar’ lees je in één ruk uit. Als je er eenmaal in begonnen bent, wil je gewoon weten hoe het zal verlopen tussen Madelief en Mees. Wat een heerlijk tussendoortje!

Meer recensies van boekenbeschrijfster