Aanrader voor liefhebbers van “Friends to lovers”-boeken

Tijdens een reünie zien Molly en Seth elkaar weer. Na een dronken onenightstand gaan ze een weddenschap aan: degene die het lot van vijf stellen kan voorspellen vóór de volgende reünie, krijgt gelijk over de liefde. Het vijfde duo? Dat zijn ze zelf. Molly verzekert Seth dat hij op weg is naar een gebroken hart. Seth belooft haar dat ze hopeloos verliefd op hem zal worden. Zij denkt dat hij hallucineert. Hij heeft vijf jaar de tijd om het tegendeel te bewijzen.

Wat heeft Katelyn Doyle met ‘Weer zo’n stom liefdesverhaal’ een hele leuke roman geschreven. De auteur heeft een fijne vertelwijze vanuit zowel Molly als Seth. Je leert als lezer de beide personages zo goed kennen. Molly en Seth maken in het verhaal een mooie groei door, vooral Molly. Wat is zij een sterk personage. Lees dit boek maar en ontdek dan zelf waarom dat is. Ik wil namelijk niets weggeven van het verhaal.

‘Weer zo’n stom liefdesverhaal’ kent ook een aantal fijne personages, met name de twee beste vriendinnen van Molly. Zij kleuren het verhaal met hun leuke en soms gevatte uitspraken. Dat geeft een boek altijd wel een extra leuke lading. Het verhaal leest verder vlot en leest lekker door. Doyle weet haar lezers heerlijk in het boek te houden. Aanrader voor liefhebbers van “Friends to lovers”-boeken.

Meer recensies van boekenbeschrijfster