De kustmoorden

Boekenmening 14 juni 2024
Megan en Michael Fitzgerald hebben een compleet gestoorde jeugd achter de rug en ze kunnen alleen op elkaar vertrouwen. Als Michael dan het lijk van een jong meisje in zijn bad vindt breekt de hel los en is er geen weg meer terug. Alle sporen lijken naar hem als dader te lijken maar Michael beweert dat hij het slachtoffer niet kende en onschuldig is. Wie spreekt de waarheid en wie liegt?
Wie heeft het voor het zeggen?

Het verhaal is vanaf het begin spannend. Het psychologisch aspect maakt het alleen maar beter. Vanaf het begin denk je hoe kan dit? Halverwege het verhaal denk je te weten hoe het zit. Om vervolgens door een enorme plottwist je erachter komt er helemaal naast te zitten.

De karakters zijn goed beschreven. Je zit als het ware in hun hoofd. De snelheid zit er vanaf het begin goed in en het verhaal blijft zijn vaart houden. Waardoor het makkelijk weg leest. Ondanks dat het een redelijk dik boek is, had ik het in een paar dagen uit.

Meer recensies van Boekenmening