Tropische thriller!

Dit verhaal speelt zich af op het tropische eiland Koh Sang (Thailand). Cass Morris is daar duikinstructeur en laat de vakantiegangers de prachtige onderwaterwereld zien, totdat die opeens niet meer zo mooi blijkt. Wat is er aan de hand op dat mooie eiland, waar vakantie vieren, watersport en feesten hoog in het vaandel staan en wie is er nog te vertrouwen?

Wat een heerlijke pageturner heeft Sara Ochs geschreven. Al tijdens het lezen van de proloog kreeg ik een onbehagelijk gevoel en dat bleef vrijwel het gehele boek aanwezig. Je leest het verhaal vanuit Cass en Brooke, door de continue perspectiefwisselingen leer je beide personages steeds beter kennen en merk je al snel, dat niets is wat het lijkt. De korte hoofdstukken, vlotte schrijfstijl en vele gebeurtenissen zorgde ervoor dat ik door het boek heen vloog. Na een spannend en onverwacht plot was het verhaal voor mij goed afgesloten, maar dan krijg als lezer nog een epiloog. Om eerlijk te zijn had dat voor mij niet gehoeven en voelde het een beetje teveel van het goede. Al met al heb ik zeker genoten van deze heerlijke thriller en kan ik zeggen dat het voor vele een ideaal vakantieboek zou kunnen zijn.

Meer recensies van boekenwurmpje_sharon