Genoten van deze liefdevolle en spannende new adult

boekenwurmpje_sharon 08 september 2024
Annabelle is een serieus meisje van 20 jaar. Doet het goed op school en is al jaren vriendinnen met Natasja. Tijdens haar eerste dag op de hogeschool ontmoet ze Jos, de leraar psychologie. Ze valt als een blok voor hem en als snel blijkt dat hij haar ook interessant vindt. Echter heeft ze ook wel gezien dat Natasja begint te stralen als zij Jos ziet, maar is dat liefde of lust? Zal Annabelle moeten kiezen tussen de jarenlange vriendschap of de liefde?

Secret amour is een streamy new adult roman. Met liefde in alle vormen, waaronder vriendschap, familie…maar daarnaast is ook de seksuele spanning zeker aanwezig. Iets dat de auteur liefdevol en met veel respect beschreef. De korte hoofdstukken en fijne schrijfstijl zorgde ervoor dat ik het verhaal ingezogen werd. De vertelling is vanuit de ik-vorm, hierdoor leer je de verschillende hoofdpersonages goed kennen. Hun innerlijke dilemma’s en gevoelens kwamen sterk over en ik leefde dan ook enorm met ze mee. Richting het einde waren er gebeurtenissen waardoor het verhaal ook nog spannend werd en ik gewoon wilde weten hoe het zou aflopen. Kortom een ontzettend fijn boek, bestaande uit verschillende ingrediënten. Het was voor mij de eerste kennismaking met deze auteur, wat mij goed bevallen is. Ik ben dan ook erg nieuwsgierig geworden naar haar andere boeken.

Meer recensies van boekenwurmpje_sharon