Niet geschoten is altijd mis.

boek.koffie.bloem 01 februari 2024
"Niet geschoten is altijd mis" is het tweede korte verhaal van Denise Meijer dat ik met veel plezier gelezen heb.
Zelf ben ik ook een trotse tante, en in het verhaal is de band tussen hoofdpersonage Femke en haar nichtjes mooi beschreven.
Denise heeft een prettige schrijfstijl, vlot, met vleugen humor en romantiek.
Een echte feelgood met een mooie cover.
Een hartverwarmend verhaal.

"De nichtjes van Femke verzinnen een plan om hun tante aan een nieuwe vriend te helpen.
Maar of dit plan ook helemaal goed uitpakt?
En... is de man van haar dromen zelf wel klaar voor een relatie?
Bij Femke haar zus Charlotte lijkt het allemaal vanzelf te gaan: studeren/relatie/trouwen/kinderen.
Maar bij Femke wil het niet zo lukken, na een jaar met een man wil ze er zo snel mogelijk vandoor".

Een fijne novelle, kort verhaal, van @deverhalenfabriek.

E-book only (kobo+)

Meer recensies van boek.koffie.bloem