Waan.

Van De Verhalenfabriek kreeg ik een recensie exemplaar van "Waan".
Waan is geschreven door Marisa Kuijk.
Een spannend tussendoortje, wat in korte tijd gelezen kan worden.
De vlotte schrijfstijl van Marisa leest prettig, het is een makkelijk te volgen verhaal.

*In een laatste poging haar relatie te redden, gaat Saar met haar vriend Tom en hun dochtertje Lotte naar een luxe vakantiepark.
Na een dag gaat Tom alweer terug naar kantoor om een collega te helpen.
Saar beseft dat zij en Lotte beter af zijn zonder Tom.
Dan gebeurt er iets verschrikkelijks. Lotte raakt vermist.
Waar is ze? En wie heeft haar meegenomen?
Als de politie Saar gaat verdenken, gaat ze zelf op onderzoek.

Het verhaal leest prettig weg, van de personages kreeg ik in korte tijd een goed beeld, voor de 1 sympathie en bij een ander het tegenovergestelde. Voor een deel zat ik op het juiste spoor en voor een deel was het toch weer anders dan ik dacht, dat heeft het een spannend verhaal gemaakt.

Marisa heeft de wedstrijd Lentekriebels gewonnen met "Waan".

Meer recensies van boek.koffie.bloem