Je denkt dat Connor Braaf is maar ondertussen…

De winnaar- Teddy Wayne

Omschrijving:

Rechtenstudent Conor O’Toole heeft nog nooit zoveel luxe gezien als in Cutters Neck, een omheinde woonwijk vlak bij Cape Cod. Conor mag er de hele zomer gratis verblijven in ruil voor het geven van tennislessen aan de rijke bewoners. Jackpot! En ook nog heerlijk ver weg van het krappe appartement in Yonkers waar hij met zijn diabetische moeder woont. Maar in dit paradijs aan zee is het moeilijk om nieuwe klanten te vinden, en Conor moet toch echt zijn rekeningen betalen. Dus als een divorcé hem het dubbele tarief aanbiedt, kan hij bijna niet weigeren. Maar de vrouw wil ook naast de baan gebruikmaken van zijn diensten, en het duurt niet lang of Conor raakt verstrikt in een erotische affaire. De situatie wordt nog complexer wanneer Conor tegelijkertijd verliefd wordt op een leuk en uitgesproken meisje dat hij op het strand heeft ontmoet. Op de een of andere manier lijkt hij het dubbele liefdesleven in stand te kunnen houden. Maar dan maakt Conor een laatste, onherstelbare fout…

Mijn recensie;

De voorkant laat een grote luxe woning zien waar Conor zijn tennislessen gaat aangeven en waar Catherina woont.

Het verhaal gaat over Conor die naar Cutters Neck gaat om extra geld te verdienen met tennislessen te geven aan rijke mensen om de rekeningen van zijn moeder te kunnen betalen.
Alleen een inwoonster wil niet alleen tennislessen van Conor maar meer, haar naam is Catherine.

Naarmate het verhaal vordert ontmoet hij Emily maar wat beide vrouwen niet weten is dat zowel Conor met hun beide een seksuele relatie heeft maar voor Emily de liefde voelt.
Catherine komt hier achter (Conor heeft eerst voor beide dames veel kunnen verzwijgen, ze zijn moeder en dochter) en dan loopt het uit de hand….

Ik moet zeggen, het is een verhaal met een afloop die je niet verwacht van Conor.
In het begin moest ik even in het verhaal komen van de rijke situatie en de situatie in Cutters Neck, maar zodra het verhaal zich vordert kun je het boek niet meer wegleggen.

Je denkt dat Connor Braaf is maar ondertussen…

Zoals ik kan zien is dit het eerste Nederlandse boek van Teddy Wayne en ik moet zeggen het is een goed boek. Er komt zelfs een film van dus ben benieuwd!

Ik had geen verwachtingen omdat je niet weet wat gaat gebeuren maar doordat je geen verwachtingen hebt is het alleen maar spannender.

De verhaallijn is goed volgbaar;
De hoofdstukken zijn redelijk lang;
Het lettertype is duidelijk leesbaar (naar mijn idee zit er een extra spatie tussen de woordjes maar ik vind dit alleen maar prettiger

Ik geef dit boek 5 boeksterren!

Schrijfster: Teddy Wayne
Uitgeverij: LS uitgeverij