Creepy verhaal!

bookdiarybyrachel 09 september 2024
Omschrijving:

Susanne van Soest kan haar geluk niet op als haar nieuwe vriend Steven haar voor haar verjaardag meeneemt op een liefdesweekend in Parijs. Ze geniet volop van de prachtige stad, het heerlijke eten en natuurlijk van Steven. Maar dan ziet ze, als ze per ongeluk op zijn telefoon kijkt, iets vreemds: Stevens schermtijd is vijf uur en drieënveertig minuten. Dat is extreem veel voor iemand die bijna nooit op zijn telefoon zit, en die zo uitgesproken tegen het voortdurende gebruik van mobieltjes is. Meteen krijgt Susanne een vreemd gevoel. Wat doet hij op zijn telefoon dat zij niet mag weten?

Mijn recensie:

De voorkant laat een schitterend overzicht zien van Parijs met uiteraard hoofdpersonage Susanne in Parijs op haar telefoon.

Het verhaal gaat over Susanne die samen met haar nieuwe lover naar Parijs is geweest voor een tripje voor haar verjaardag.
Uiteraard geniet ze volop maar ze komt er ook achter dat haar vriend Steven een schermtijd heeft van vijf uur en 43 minuten. Maar hij zit nooit op zijn telefoon. Ze komt achter gruwelijke informatie….

Ik ben fan van Linda van Rijn maar dit boek vond ik zelf iets minder. Zodra je erachter komt wat Steven achter de rug van Susanne uitvoert krijg je gewoon kippenvel.
Uiteraard is dit de bedoeling van een thriller, maar ik vond het wel heftig.

Ik moet wel zeggen, binnen twee uur had ik dit kleine leesboekje uit maar dit is wel een goed teken.

De verhalenlijn is goed maar creepy.
De hoofdstukken zijn er niet, het is een tijdstip en datum wat vrij lang is.
Het lettertype is goed leesbaar.

Ik geef dit boek 3,5 boeksterren!

Schrijfster: Linda van Rijn
Uitgeverij: Marmer