Een boek met een lach en een traan!

Omschrijving:

Yasmen en Josiah zijn zielsverwanten. Ze hebben de once in a lifetime-liefde waar je van droomt: een tijd vol passie, hard werken, grote dromen en veel liefde, ook voor hun twee kinderen. Maar dan treft het noodlot hun familie en het leven waar ze van droomden lijkt onherstelbaar gebroken. Yasmen raakt in een depressie, Josiah stort zich op het runnen van het restaurant en langzaamaan raken ze elkaar kwijt. Tot Yasmen het niet meer aankan en een scheiding aanvraagt. Twee jaar later hebben ze een nieuw ritme gevonden in het co-ouderschap van hun twee kinderen en het runnen van hun succesvolle restaurant. Ook beginnen ze allebei voorzichtig met daten. Maar als magneten blijven Yasmen en Josiah naar elkaar toe bewegen, en beginnen ze zich af te vragen of ze elkaar écht kunnen laten gaan…

Mijn omschrijving:

De voorkant met de roze letters en de mooie bloemen overtuigd je al dat het boek erg romantisch is, maar ook erg mooi om te lezen.

Het verhaal gaat over Yasmen en Josiah, na jaren verliefd en getrouwd te zijn, zijn ze recent gescheiden. Ze hebben samen met hun gezin een moeilijk jaar gehad.

Echter tussen haat en liefde zit een dunne lijn, en door de kinderen maar ook door het samen runnen van hun bedrijf, restaurant blijven naar elkaar toe trekken.

Het is een verhaal met een trieste wending. Ondanks alle ellende die je naarmate het boek leest naar buiten komt, blijf je geïnteresseerd lezen naar hun verhaal.

Je leest over het verleden maar ook over het heden.

Kort samengevat: het is een boek met kippenvel.

Ik ben niet bekend met de boeken van Kennedy Ryan maar zodra er Nederlandse vertalingen komen van haar boek zet ik ze op mijn to-do list voor te lezen.

Ik had geen verwachtingen van dit boek maar ze zijn zeker overtroffen.

De verhaallijn is goed volgbaar;
Het lettertype is goed leesbaar;
De hoofdstukken zijn wel redelijk lang maar dit hindert niet.
Ik geef dit boek 5 boeksterren! Je wordt meegezogen in het verhaal!

Schrijfster: Kennedy Ryan

Uitgeverij: LS uitgeverij