Mijn mini Swiftie is helemaal happy!

bookishdutchie 20 juni 2024
Toen ik tiener was kocht ik van mijn zakgeld vaak speciale uitgaves van tijdschriften over sterren waar ik fan van was. In mijn geval vooral de Spice Girls, want zo oud ben ik al. Tegenwoordig zijn die fanboeken bijna niet meer te vinden en al helemaal niet in het Nederlands of gericht op jonge fans. Dus mijn mini-Swiftie thuis had een beetje pech. Alle Engelstalige Taylor boeken zijn voor haar nog te lastig en de Nederlandse boeken die verschenen waren vooral op volwassenen gericht.

Maar toen kwam Uitgeverij Condor met dit super toffe Taylor Swift Fanboek. Precies zo iets als die fan guides van vroeger, maar dan met een superdeluxe harde kaft eromheen. Echt iets voor de fans in de leeftijd van mijn dochter (ik gok dat veel 8-12 jarigen dit helemaal top vinden).

Het boek staat boordevol feitjes, verhalen en foto’s. Ook quizzen, informatie over haar katten en foto’s van al Taylor’s haarstijlen zijn terug te vinden. En uiteraard nog veel meer, want het boek telt 64 kleurrijke pagina’s. Ik vond het zelf ook erg leuk om met mijn dochter mee te lezen.

Meer recensies van bookishdutchie