Leuk boek

bookishdutchie 23 juli 2024
Lekker recht toe recht aan romance boek dat begint met twee oude vrienden die op een avond vol drank besluiten te gaan trouwen in Las Vegas. Het deed me een beetje denken aan Ross en Rachel van Friends. De volgende ochtend komt de kater en moeten Cash en Everly besluiten of ze getrouwd blijven, of dat ze het huwelijk laten ontbinden. Er volgt een leuke rollercoaster aan gebeurtenissen.

Het eerste boek in deze serie heb ik ook gelezen en die vond ik een stuk beter. Desalniettemin is dit ook een leuk boek dat makkelijk weg leest. Voor mijn smaal iets te veel spice, maar als dat je ding is dan zou ik deze zeker lezen!

Meer recensies van bookishdutchie