Prachtig boek met veel ups en downs

Bookreadsbycell 05 oktober 2024
Ook deze heb ik weer verslonden, want ik wou gewoon weten hoe het nu verder ging met Jamie en Hazel.
Maar Tamara presteert het om maar liefst 2 (!!!!) cliffhangers toe te voegen aan dit boek.

Waar je in deel 1 Jamie en Hazel beter leert kennen en ik Jamie een ongelooflijke pannekoek vond en heel veel medelijden met Hazel had, werd de medelijden in deel 2 eigenlijk meer verdeeld voor mijn gevoel.
Ze kiezen beide voor hun geluk die de nodige obstakels met zich meebrengen en bij ieder van hen heeft dat gevolgen.

Tamara schrijft echt zo ontzettend fijn!
De hoofdsrukken zijn lang genoeg; de een iets langer dan de ander, maar soms is het gewoon nodig om de situatie beter te vertellen.
Ik vloog echt door dit boek heen en ga dus direct verder in het laatste deel: Alles wat ik aan je liefhad.

Meer recensies van Bookreadsbycell