Anders dan anders, top boek!

Bookreadsbycell 02 juni 2024
De hoofdpersoon is anders dan wat je gewend bent. Sally heeft een vorm van autisme en neemt dingen die gezegd worden erg letterlijk. Als jij zegt: het gras is groener bij de buren, zal Sally naar buiten kijken en zeggen dat het gras bruin is.
Het is geen thriller die je gewend bent. Er komt geen bloed in voor, maar wel andere triggers.

Psychologisch is het boek zeker. Door de jeugd van Sally die uitgezocht wordt en het pov van Peter (ik ga niet vertellen wie hij is) gaat dit behoorlijk onder je huid zitten.
De hoofdstukken zijn redelijk kort gehouden waardoor je aandacht er heel makkelijk bij blijft en de spanning constant blijft. De schrijfstijl van Liz is erg prettig en leest gemakkelijk weg.

Meer recensies van Bookreadsbycell