Verrassend verhaal dat zich afspeelt in het mooie Rome

De schrijfstijl van Kiki is erg prettig: het leest gemakkelijk weg, bevat de nodige spanning met een goede vaart en zorgt ervoor dat je het boek niet weg kunt leggen. Deze schrijfster was voor mij nieuw en ik ben echt aangenaam verrast. De personages zijn ook goed beschreven waardoor je een beter beeld krijgt.

Gina is een echte journaliste die alles tot op de bodem wil uitzoeken maar niet op een vervelende manier. Ze doet er alles aan om haar onschuld te bewijzen en komt daardoor in een netwerk terecht waar corruptie, afpersing en verraad de hoofdrol spelen.

Wat ik wel vond, is dat er een aantal personages worden genoemd die eigenlijk ineens verdwenen zijn en waar je eigenlijk niets over weet. Daardoor maken zij zich ook verdacht als dader wat weer voor verassingen zorgt.

Meer recensies van Bookreadsbycell