Goed verhaal

Bookreadsbycell 22 september 2024
Dit was mijn eerste boek van deze schrijfster en zeker niet de laatste! Heerlijke spanning, genoeg om je door te laten lezen en je aandacht erbij te houden. Top boek!

De korte hoofdstukken zijn fijn om zo je aandacht erbij te houden. Het verhaal blijft daardoor ook lekker op gang en zorgt ervoor dat je snel door wilt lezen. Het enige minpunt vond ik dat een nieuw hoofdstuk doorging op dezelfde pagina waar de vorige was gestopt. Maar dat was ook alles!

De schrijfstijl van Lilja is ontzettend fijn en gemakkelijk om te lezen. Wel heb ik soms over de Ijslandse benamingen heen gelezen omdat ik ze simpelweg te moeilijk vond om uit te spreken en bleef daar te lang op hangen. Het verhaal is geschreven vanuit 4 pov's; allemaal mensen die het dichtst bij Sonja (hoofdpersonage) staan. Dit boek raadt ik zeker aan!

Meer recensies van Bookreadsbycell